Kalorier

Yeehaaa, mer kalorier har intagits under dagen än det har gjorts på ca en vecka. Under dagen har jag även sovit. I natt ska jag jobba.
Jag önskar jag kunde hitta ett annat jobb med över 20k. Hur ska jag lyckas? Byta jobb inom kundtjänst kanske, jag har ju trots allt (för)mycket erfarenhet i branchen. Tänk om det kunde komma en blixt från klar himmel och jag skulle få som en uppenbarelse: VIRVLA, DETTA SKA DU SYSSLA MED, DETTA ÄR DITT MÅL I LIVET skulle en mörk röst säga. Och jag skulle säga jaaaa och utbilda mig och sen pyssla med vad jag blev tillsagd. Fast det skulle jag kanske inte. Jag är ganska obstinat. Men jag skulle i alla fall överväga det hela.

Såhär säger förresten
www.scb.se om "mitt" namn:

Det finns 7 kvinnor som har förnamnet Virvla.

Det finns ingen kvinna som har virvla som tilltalsnamn.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits