Jag trodde jag var äldre

men enligt min hud är jag fortfarande tonåring. Finnar vid öronen och under käkbenet, små liksom pormaskar på hakan. Livet är inte helt rättvist alla gånger.

Använde mig av Clinique pore minimizer idag. Mycket obehagligt eftersom det blir varmt så fort det kommer på blöt hud. Jag fick värsta chocken, hade väl inte läst instruktionerna ordentligt antar jag.

När jag bodde i USA gjorde vi ett test i skolan. Ett test som skulle testa vår personlighet. När jag lästes upp skrattade jag så jag låg på bänken. För det var så på pricken likt mig. Jag kommer inte ihåg allt men en sak var att om man ska sätta ihop något tar man först fram alla verktyg samt instruktioner och sätter därefter igång med att fixa. Jag har iofs förändrats lite sedan dess (10 år sedan) men en del karaktärsdrag försinner faktiskt inte.

Kommentarer:
Postat av: Linda

du läste nog inlägget igår? om hur drömmen var? hans svar var iaf: vad fint att jag fick behålla nattlinnet på eller nått sånt =) kram fred

jag blev stolt, han har läst min blogg =)

Postat av: Matte

Jag har ju min andra, värdelösa dejtingsida. Där man måste betala för att kunna svara =(

Jag kom upp i tid. Tror jag. Hela dagen har varit lite som i en dimma =)

2005-11-08 @ 16:46:00
URL: http://glenns.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits