jag har ingen bra rubrik till det här

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: Jag, om inte jag så var det mb
Såg dig gråta: Oj. Folk ser mig inte gråta så ofta. Men jag grät lite på Tyrol för det var så vackert.
Du gick på bio med: Tess
Du gick på stan med: Maskis
Skällde på dig: Det var säkert mamma
Skickade ett e-mail till dig: Rainbowluv

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: Jo, Janne har en mycket stark vilja. Min är starkare. Jag är större. Jag vann.
Drömt något galet som hänt nästa dag: Inte nästa dag men några dagar senare.

VARIT I...
Norge: Ja
Finland: Nej
USA: Ja
Kina: Nej (snart)
Tyskland: Ja

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Hela tiden
Är du ensam nu: Singel har jag för mig att det kallas. Och jag sitter ensam vid datorn just precis nu.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Ulf Lundell låtar alt. skitlåtar jag vill få ut ur huvudet fort som attan.
Vill du ha barn: Ja, 3-4st så jag måste sätta fart...

EXTRA STUFF...
Tar du droger:
Nej
Dricker du: Ja
Vem är din bästa vän: Maskrosbarn kanske, trots att hon är så ny.
Vad är du mest rädd för: Hajar
Vilka kläder sover du i: inga
Vart vill du gifta dig: Inte i kyrkan.
Vem hatar du verkligen: FR
Varit kär: Ja
Kör du bil: Ja om jag har tillgång till en.
Har du ett jobb: Ja
Gillar du att ha folk omkring dig: Oftast men inte alltid, ensamtid är viktig tid
Är du ett hälsofreak: Näe men jag ska bättra mig

FAVORIT...
Rum i huset/lägenheten: öööh, sovrummet/vardagsrummet
Typ av musik: Ulf Lundell
Parfym: Rose Absolute (S McCartney), Allure (Chanel), Pleasures (Estee Lauder) och Amour Amour (Cacharel)
Månad: September och december
Sten: Diamant!

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Ja herregud
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja det har jag. Senast på You oughta know (Alanis Morisette), men jag förstår inte hur den kom in i min hjärna.
Sagt "jag älskar dig": Nej
Velat säga till några att du älskar dem: Nej
Träffat någon ny: Öh, det gör man väl dagligen i typ kassan på affären.
Saknat någon: Ja, alla mina vänner borde bo i Stockholm.
Kramat någon: Maskis igen

SENASTE....
Låt du hörde: Tell me (Laleh)
Film du såg: Kalle och Chokladfabriken (på bio) På tv är jag så dålig på att se hela filmer...
Drink du köpte: Pretty in pink tror jag den hette, Vodka Cranberryjuice och Sourmix.
Sak du stal: Jag stjäl inte, men jag lånade en mugg från jobbet härom veckan ;-)
Mat du åt: Hamburgare
Gången du åt en 7-Eleven korv: Det är inte tjänlig människoföda, jag har aldrig ätit en 7-Eleven korv.


Kommentarer:
Postat av: Matte

Jag letade inte speciellt länge. Jag vara bara tvungen att flytta så jag krävde att få första som jag ville ha. =) Den var visserligen rätt bra så...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits