Fultal

Fultal

  Ditt Fultal är: 315
Du tillhör Fultalsgrupp 6


Ditt Fultal är över Socialstyrelsens
rekommendationer.

Analys:

Jojo, här har vi legat i!

Du ligger över vad socialstyrelsen anser som normalt och är du inte gift ska du nog ta och fundera över om du kan pressa in ett bröllop i nästa veckas schema. Detta för att visa att du aktivt gör något för att bromsa dit skenande fultal.

Vad du behöver är att slå dig till ro med en man/kvinna och börja leva ett normalt liv där dubbelmackor och kebabspett är maträtter och inget annat!

Men var vaksam, även i ditt radhusområde kan farorna lura bakom närmsta häck: Swinger-grannar som lockar med car-key-partys är en vanligt förekommande frestelse som lätt kan dra dig längre ned i fördärvet.

Se även upp för oväntade kombinationer som "föräldramöte och blandbar" eller "twister och bastu". Dessa och andra, till synes harmlösa tillställningar, kan sluta i tragedi.


Hmm, kanske lite väl högt...

Kommentarer:
Postat av: Anna

Nej, man kan tyvärr inte ändra på layouten i blogg.se. Eller jo, det kan man men då måste man vara pro-medlem och betala. Det känner jag inte riktigt att jag vill :)

Postat av: Maskrosbarn

*lol* Jag tillhör fultalgrupp 4 och mitt fultalsnummer är 90 ;) Jag måste börja släppa efter!

2005-11-04 @ 16:24:02
Postat av: Christina

Men hallå vad har jag gjort för illa. Fultal 880 fultalsgrupp 7. Det enda postiva är att medelåldern är 33 år


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits