Frukost

Efter en natt med mycket att göra på jobbet så inser jag att jag kanske aldrig kommer kunna jobba dagtid igen. Inte med samma arbetsuppgifter jag hade tidigare. Inte efter att jag jobbat mest med administration och få samtal in. Hur ska det gå till?! Om de sätter mig på telefon igen kommer jag bli rabiat!

Min frukost idag består av en Brämhults Ananas-Mango smoothie, färdigköpt ostfralla och en alldeles varm och nybakt lussekatt! Jag är värd en god frukost. Den var visserligen dyr i överkant men jag har haft matlåda 80% av nätterna hittills och har sparat pengar på det...

Träningsvärk i vaderna. Känns bra.

Att gå på Lundell två lördagar i rad är som en våt dröm. Däremot inte lika kul att gå själv. Läste setlistan från 9/11 i natt, den botade den mesta sräcken för att gå själv. Setlistorna har varit underbara. De börjar kännas lite saggiga, men det är ju egentligen bara skitsnack. SPRUCKEN VAS, jag vill så gärna höra den live! Han har så mycket material att ösa från, jag saknar tex lite riktigt tidiga låtar. Gärna Jesse James möter kärleken tex. eller Bente. Men han har iofs spelat Jag går på promenaden och Stockholm city (om jag inte missminner mig?!). Ska inte klaga. Och kanske kommer Då kommer jag och värmer dej just på lördag...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits