ÄNTLIGEN!

Internet är igång igen.

Jag tror min dygnsrytm börjar anpassa sig till arbetet. Iofs så sover jag fortfaradne ganska lite men verkar numer vakna vid 14 och det är acceptabelt. 6h sömn klarar man sig på även om man mår bättre av en timme eller så extra.

Min utlovade dejt med löpbandet blev inte av häromdagen men jag ska käka lite fjällyoghurt nu och sen iväg!!
Rapport: Fjällyoghurt med blåbärs och smultronsmak smakar i alla fall inte smultron men var rätt okej ändå. Den kommer nog inte köpas fler gånger dock.

Mitt autogiro för hyran krånglar och jag fick en påminnelse idag. Fick även en för ca två månader sedan. Jag blir lika rädd varje gång. Ser mig vräkt med en massa lådor ståendes på gatan. Ångest! Men det är ju inte mitt fel. Egentligen. Pengarna finns där men det dras inte.

Kommentarer:
Postat av: Christina

Ångestdämpande bloggros levereras härmed

Postat av: Matte

Jaha. Då var man inte lika sugen på fjällyoghurt med blåbärs och smultronsmak som står och väntar i kylen =) Nej, nu retas jag..igen.

2005-11-10 @ 17:33:02
URL: http://glenns.blogg.se
Postat av: Fredrik

japp... VVF är nog årets sämsta... haha Tack för kommentaren... och som sagt, Martin Melins adress fanns ju på mina länkar... så är du ett fan av hans eller... haha Är du en sådan där Robinsson nörd? ;-) Nä jag bara skojade...

Ha det bra!

2005-11-10 @ 21:27:59
URL: http://freddan888.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits