Trött men nöjd

Promenderade från jobbet idag, det tog en timme ungefär, lite kortare tid än jag hade trott!

Känner mig nöjd med min insats och ska försöka fortsätta gå till eller från jobbet varje dag, nu när jag känner att det inte var så farligt. Om jag hinner förstås. Inte kommer jag klara av att börja gå vid 6.30 imorgon till exempel.

 

Imorgon får jag INTE glömma att hämta byrån det vore pinsamt. Jobbigt att fixa taxi o få allt att klaffa, men det ska nog gå bra. Ska bli skönt att få den där extra byrån! :-) 

 

Hungrig nu, jag kom ju just hem. Men ska jag äta eller inte? Jag är rätt hungrig, men åt större delen av en pizza till lunch/middag. Jo, jag går nog o fixar en smörgås!

 

Har börjat kolla på Forever Eden nu när jag jobbar sent eftersom det inte finns så mycket att titta på sent på kvällen. Det är en ganska dålig dokusåpa eftersom man inte får någon känsla för någon av deltagarna, alla är bara jävliga mot alla och blir utröstade så fort att man knappt hinner lära sig deras namn. Å andra sidan är konceptet ganska spännande eftersom det är dokusåpan "that never ends".


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits