Tisdag 10/5

Vad gör jag på mitt jobb?  Vad gör jag med mitt liv?  Varför slösar jag bort min tid på ett företag och under en chef som helt klart är inkompetent??  Företaget kanske är okej, men att arbeta under en chef som inte kan något och som inte har någon som helst självinsikt eller ödmjukhet är bara inte okej. Hur blev hon anställd?  Könskvoterade de in henne?  Minoritetskvoterade?? Kossor i arbetslivet får man väl ändå anse vara minoritet.

 

Nästa onsdag fyller jag år och några tjejer från jobbet kommer och käkar lite. Hoppas verkligen att det blir fint väder för hur ska alla få plats i mitt lilla rum??  Hade ju tänkt att vi skulle kunna mingla lite på min lilla balkong och då blir det ju naturligt så att rökarna står ute och ickerökarna inne när det väl blir aktuellt att dra sig inåt. Nu så verkar det ju bli så kallt att det blir svårt att vara på balkongen överhuvudtaget.

 

Annars är allt så gott som dött.


Kommentarer:
Postat av: maskrosbarn

Haha.. jag tror på minoritetskvotering *lol* Iofs har jag träffat på en hel del kossor i arbetslivet... även bockar.. Hmm...*funderar* verkar som att arbete är synonymt med att vara på zoo...

Trodde du var intresserad av att prova en spadag :) Du kan inte tänka om..?? Tror det skulle bli en kalasdag.. Fundera i alla fall..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits