Måndag 9/5

Flyttar över ett inlägg som jag gjorde på min andra blogg som jag har på webblogg.se. Nu har jag bestämt mig för att vara på blogg.se istället!! 

 

Var o fikade med Anna, jättemysigt o trevligt att få kontakt med henne igen!!  :-)  Det gör mig glad.

Däremot åt jag dels en rätt stor sallad samt en hallon och kola paj som var hur god som helst. Nu är jag asmätt.

 

Provade en klänning på HM, provade en massa kläder. Men jag ser gravid ut i allt.  JAG MÅSTE GÅ NED I VIKT. Jag mår dåligt av att se ut såhär men har ändå inte självdiciplin nog för att motionera lite mer. Vad ska jag göra?  Hur ska detta gå till??  Ju jobbigare jag tycker det är att vara tjock, desto mindre energi får jag att göra något.  Inte för att jag blir direkt slö av att vara tjock utan för att jag blir deppad och ledsen.  Ibland är det inte ens roligt att prova kläder, jag blir så ledsen av vad jag ser i spegeln.

Tog en promenad efter mitt glufsande på cafet och det var skönt att gå faktiskt. Jag ogillar inte att röra på mig, jag är ju fd träningsnarkoman. Vad har hänt?  Vad är det för fel på mig??


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits