Lördag, känns som söndag

Hela veckan har blivit konstig efter onsdagen som blev som en lördag...och bakfylla i torsdags som var röd dag...

Dagen spenderades i sängen och framför datorn mestadels. Jävligt skönt att vara själv ibland. Chattat för fullt, surfat lite som vanligt, sovit, käkat varma mackor och sett Sverige spöa Kanada i hockey. *two thumbs up* Lyckades dessutom att städa lite grann så nu kan jag se en stor del av mitt golv! 

Är jävligt trött på att inte ha målat klart, funderar på att ta tag i det imorgon faktiskt, men Karin skulle ju hjälpa till och hon är i Karlstad. Rätt värdelöst. Målar kanske klart om jag kan flytta skrivbordet så datorn fortfarande funkar...

Hur jävla jobbigt är det inte att se dåligt då??  Jag hoppas jag får tillbaka mina glasögon men skulle inte tro att det kommer att hända faktiskt. :-(  Bara att bita i det sura äpplet och casha up.

 

Varför kan man inte ändra fonter? Måste jag html koda för att fixa egen font?

Schysst, man kan bara trycka på html knappen och det kommer upp färdigt att bara peta in lite egna taggar!!  Om mitt rum var i ordning skulle jag kunna leta reda på mina böcker från webbdesign kursen...

Kommentarer:
Postat av: Maskrosbarn

Men det var ju en jäkligt rolig fest och då är det värt det ;) Vi måste göra om det snart igen.. Kanske på din balkong...(?)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits