"Hon"

Sitter och lyssnar på "Hon" från Club Zebra (Lundell, vem annars? Finns det andra artister som faktiskt släpper skivor??) Det är fantastisk svartsjukelåt. Så jag sitter och känner mig svartsjuk på alla andra som har någon att krypa ner och mysa hos.


Å andra sidan tycker jag bara om att mysa på vintern för jag blir grinig av att bli varm och svettig om det inte är för en god saks skull. Tex kaloriförbränning eller stundande orgasm.

Men ÄNDÅ va fan är det för fel på mig som gör att alla har någon utom jag? Jag som är så mycket bättre än majoriteten av alla loosers därute?

Det är bäst för Gud (nåja, jag tror ju iofs inte på henne men för diskussionens skull får hon vara med) att den jag väntar på är värd det. Annars kommer det bli ett sjuhelvetes liv när jag kommer upp till himlen. Sen tänker jag klampa ner till helvetet och ha lite skoj.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits