Tjejernas omklädningsrum

Jag tränade och var duktig idag innan jobbet. Tog en snabbdusch och sen iväg som en liten pil.

När jag duschade funderade jag lite på fenomenet omkädningsrum och vad man helt plötsligt får reda på om folk. Det kändes nästan obehagligt att stå där i duschen när jag började tänka på det här. För vad tänker egentligen alla andra om mig?!

Bodybuildern som var helt rakad och röd i rumpan (varför?!).
Korta tjejen som är jättebra som tränar men kanske även borde tänka lite mer på sin kost, vart slutar tuttarna och vart tar valkarna vid?
Har verkligen den där tjejen trosor som är delade i grenen?
Ska hon där på dejt eller varför har hon matchande underkläder? (I min värld existerar inte sådant men en gång hade jag en vän som aldrig gick ut om hon inte matchade bh och trosor. Vansinne.)
Oj hon måste färga om rötterna!

Frågorna bara haglar i mitt huvud och den enda boten mot det jag har är att duscha extra fort och byta om i Stålmannen-fart. Spännande med medmänniskor, tänk om jag bara kunde få vara osynlig...

Kommentarer:
Postat av: christofer

Jag är glad att jag är kille och inte hänger i ditt omklädningsrum...

Postat av: El Mango

Jag brukar inte vara homofobisk, men är det någon gång som jag är det, så är det i herrarnas omklädningsrum och dusch på Eriksdalsbadet. Helt enkelt för att det känns som ett paradis för homos. Och visst, titta på om du känner för det, tänker jag. Men jag tänker inte söka ögonkontakt med dig. Sedan känns det jäkligt kinky också att var iklädd endast en sån där nyckel i gummisnodd på kroppen...

2005-12-07 @ 00:57:18
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com/
Postat av: Cecilia

Var i helskotta tränar du?!
Haha! Trosor delade i grenen... Rest my case!

2005-12-07 @ 07:06:20
URL: http://cissan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits