Till Kommissarien/Prelaten

Jag har aldrig varit så bakfull i hela mitt liv. Aldrig. (jomen kanske en gång...) Det var (är) en nära döden upplevelse. Jag sitter nu upp för första gången idag utan att spy. Jag har spytt 25-30ggr, jag tappade räkningen efter 21.

Jag ska inte dricka igen förrän tidigast i februari.

En längre redogörelse för kvällen kommer senare, när jag kan tänka utan att rummet snurrar.


tillägg 15,40:
Det var överoptimistiskt att säga att jag kunde sitta upp utan att spy.
Mina tänder var luddiga. De är nu borstade. Måste nog borstas med en timmes mellanrum i en vecka för att kännas rena igen.

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Fy fan vad äckligt luddiga tänder låter. Hurvens!

Postat av: Kommissarie Akut

GHAHA!!! AAHHAHA!!
Såja, nu lugnar vi ned oss lite här. Men det känns otroligt skönt att må bra en söndag då man vet att det finns de som mår piss. Den sanna skadeglädjen som du påpekade.

"Traddelittan traddela..." *dansar i väg och skiner* http://www.stolaf.edu/depts/dance/faculty/anthony/media/graphics/SAC-jump-300.jpg

2005-12-18 @ 17:02:14
Postat av: Andreas

Stackars liten! *skickar över låda tandkräm*

2005-12-18 @ 17:08:26
URL: http://drottninghult.blogg.se/
Postat av: Virvla

Cissan - Det var fruktansvärt när jag drog tungan över tänderna, ja.

Kommissarien/Prelaten - I live but to serve

Anderas - Tack!

2005-12-18 @ 20:13:18
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: Fred

Ja du måste kunna hitta till toa i sömnen nu iaf =)
Den vägen var väl trafikerad hörde jag ;)

2005-12-19 @ 08:44:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits