tidig tidig söndagmorgon

Fylleåt på McDonalds igår, är det kanske därför som jag inte är så jättebakis? Otroligt törstig såklart och lite huvudvärk men jag har inte spytt och mår heller inte illa. Var jag lagom full igår kanske? Nästan lite FÖR nykter, om jag ska vara ärlig. Jag hade inte särskilt kul heller. Berns och SpyBar fick sig besök men...nja. SpyBar var okej, men absolut inte värd hypen tycker jag. Fanfanfan jag hade kunnat spendera mina pengar så mycket bättre än på krogen. Jag tänker inte gå ut igen förrän nästa år!!

Maskis svarade aldrig i tfn när jag ringde henne när ÄnnuenkompispåK ville gå hem. Så jag tog en taxi till McDonalds (bad honom verkligen att släppa mig där *suck*) och tog med mig mat därifrån hem. Maskis ringde när jag precis skulle gå in genom grinden och blev sur för att jag hade åkt hem :-(  Tur att hon aldrig är sur särskilt länge, hon borde vara glad igen när jag ringer senare? Hoppas. För jag fick ju inte tag på henne och ville inte stå ensam vid svampen och vänta, tycker inte om att vara ensam och full på stan.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits