Sista natten på ett tag

woohoo! Det känns helt okej att jobba i natt eftersom det är den sista natten på ett tag  :-) 10 dagar kanske inte låter så mycket men det känns otroligt skönt. Även om jag inte har jobbat jättemycket på sista tiden känns det bra att få ett avbrott som inte innebär stress och press. Dublin var underbart men också ganska slitsamt eftersom jag var full/bakfull rätt mycket och ovanpå det skulle göra allt jag ville göra och lite till. Nu ska jag hem och sova och gosa med en motvillig katt och äta mat. Jag orkar inte tänka på det jobbiga nu, men...det är ju inte bara skönt att komma hem till mamma.

Bitch kan inte hålla käften, Bitch måste alltid höras, Bitch mår inte bra om han inte hörs och syns mest. Även när han inte vet vad han pratar om ska han lägga sig i och veta bäst och man ska lyssna på honom. När man vet att han har fel och påtalar detta blir han så arg att jag ibland undrar om han inte har någon slags psykisk störning. När jag kommer tillbaka från julledigheten är det ett slut på det här, jag ska diskutera det hela med någon chef.
Igår bad jag honom knipa igen (fast lite artigare). Det kändes bra.

Kommentarer:
Postat av: Christina

Stå på dig annars gör någon annan det


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits