Konsumism i Stockholm

Namn: Virvla
Senaste impulsköp: En svart collegetröja på Urbanst som inte passade och som jag bytte mot en svart tischa som inte heller passade.
Bästa promenad: Hagaparken
Äter lyxmiddag: Gärna!
Favoritgata: Ringvägen
Bästa förfestmusiken: Jag är allätare
Reser helst till: Någonstans där jag inte har varit förut eller något ställe där jag har bott eller för att hälsa på vänner.
En bra gå bort-present: Krukväxt eller sprit
Favoritlyxartikel: Dyrt smink
Älsklingsljud: Janne som spinner (händer väldigt sällan) eller skäller på skatorna
Senaste upptäckt i Stockholm: Skansen är inte jätteny men en favorit!
Favoritgalleri: Galleri Nakita
Favvosajt: Vilken ska jag välja?
www.zoovillage.se kanske. Jag återkommer.
Här bjuder jag mamma på middag: Claes på hörnet eller Ulriksdals wärdshus
Fikar gärna på: Överallt, helt beroende på humör, helst tillsammans med Maskis!
Favoritfärg[er]: Svart, rött, turkos
Rockstjärna jag vill träffa: Ulf Lundell (men ibland tror jag att jag helst inte vill, jag vill behålla min idealbild av honom)
Favvoskor: Bronx stövlarna och de nya röda Adidas och guldskorna från HM
Klädkonto per månad: Mellan 1000-3000 uppskattningsvis. Inte mer iaf.
Mest överskattade affär: Zara utan tvekan
Mode jag aldrig vill se igen: Bar mage. Jag kan inte visa upp min.
Bästa fyllekäket: Fylleäter inte så ofta, men om jag gör det blir det hamburgare.
Dansar helst //inte// till: Country. Inte för att jag inte vill utan för att jag inte kan.
Senast gnolade: Nån Alcazar låt
Bästa diktsamlingen: Tid för kärlek

Ärligt snott från Textmissbrukaren

Kommentarer:
Postat av: Mr T

Man måste nog få göra sig hörd med dåliga ordvitsar och annat strunt. Då mår själen bäst =)

Det roligaste med min senaste blogg var att det var en som ragga på mig med bl.a den frasen.

Postat av: Cecilia

Att man minskar risken för cancer kanske man ska se som en bonus :)
Har du inte grabbat några skrattrynkor än? Då lär du väl inte behöva oroa dig för andra rynkor inom den närmsta framtiden. Du får väl se det så annars att: Every wrinkle tells a story.

2005-12-30 @ 10:46:32
URL: http://cissan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits