Jag kan också!

Det här verkar alla göra. Jag läste den först hos Intesmartmenharturnarjagtanker aka Extramamma aka Christina och tänkte att jag inte ska vara sämre!

10 saker jag gör varje dag:
Vaknar
Somnar
Dricker vatten
Saltar maten
Pratar med Maskis
Smsar
Skrattar
Funderar
Andas
Kollar på tv

9 saker jag ser fram emot:
Få barn
Bli kär
Skaffa hus
Tjäna pengar
Resa
Se en vild leopard
Gå ner i vikt
Läsa sista HarryPotter boken
Julafton

8 saker jag har på mig dagligen:
Stjärnörhänge
Glasögon/linser
Mask
Sen finns det inget annat jag har på mig dagligen faktiskt

7 saker som irriterar mig:
Arroganta personer
Att pengarna alltid tar slut
När saker inte gör som jag vill
Mamma ibland
Böcker med dåliga slut
Stavfel, mina och andras
Min brist på självdiciplin

6 saker som jag rör varje dag: (under förutsättning att jag är hemma)
Mobilen
Datorn
Fjärrkontrollen
Mitt hår
Glasögonen
Läppbalsam

5 filmer jag kan se om och om igen:
Shrek 1&2
Seven
Mission impossible
Twelwe monkeys
Något med Johnny Depp

4 personer jag vill spendera mer tid med:
Pappa
Pek
Lundell
Josse

3 låtar jag lyssnar på just nu:
A person called she - Elin Sigvardsson
Lazarus - Lundell
Konichiwa bitches - Robyn

2 band jag sett live:
Winnerbäck
Lundell

1 person jag kommer att spendera resten av mitt liv med:
Förutom mig själv så har jag inte träffat den personen än.


Kommentarer:
Postat av: El Mango

Nu förstår jag varför du gick igång på mitt Johnny Depp-blogginlägg... ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits