glass glass glass i stora lass

Jag är jättehungrig. Jag vill äta ute! Jag har mailat maskis o frågat när hon slutar...

Dagdrömmer om mat ibland. Är det verkligen nyttigt? Borde jag inte dagdrömma om annat?? Jag känner mig som värsta matmissbrukaren!

Jag vattnade just mina blommor med FunLight, undrar vad de tycker om det? Jag glömde bort att det inte var vatten i flaskan och vips! så fick blommorna också lite cancerframkallande gott aspartam!

Käkade två smörgåsar med peanutbutter&jelly till frukost (nej, lunch blir det väl?!), kändes som om jag tillbaka i staterna!! Jordnötssmöret är sedan jag gjorde jordnötssås till mina päron i jul. Det är grymt gott! Ska lägga ut receptet alldeles strax.

Neej, inget svar från maskis...jag går väl och gör en ostsmörgås istället då. Jag borde verkligen äta annat än mackor hela tiden! När jag får eget boende...(mitt nya mantra)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits