Den stora vinsten

Jag vann på lotto igår. Storkovan. 18 riksdaler. 4 rätt. Tänk, nu behöver jag bara vinna så två gånger till för att gå runt...



Att göra listan blir längre...gjorde inget av det igår men såg AnnaCarin Olofsson vinna i skidskytte (HURRA!), diskade och fixade lite grann istället. Fotostället var stängt när jag masade mig iväg för att hämta korten, istället handlade jag apelsiner och mjölk och gick rakryggad förbi chipsen utan att så mycket som snegla. Jag tog även en snabbis in på Lindex och köpte nya strumpor och en ny bh som jag inte behövde.
Detta läggs nu till listan;
* Julfrimärken
* Posta paket
* Hångla upp MrM som var på bussen idag igen. Jag slök honom hel med blicken medan han knöt sin röda slips, dagdrömde om hans kindben och fina händer, lade märke till att han inte har någon ring på vänster ringfinger (inga smycken alls - bra!). Tittade ogenerat när han rynkade sin släta höga panna åt något i tidningen. Funderade på att slunga ut bussen i universum som ett USS Enterprise som har åratal framför sig för att komma hem men insåg sedan till min besvikelse att jag inte besitter några sådana superkrafter, istället kom Östra och mina drömmars man förvann ut i anonymiteten.



Jag är kvinna. Jag är normalviktig. Jag är frisk. Jag får mens en gång i månaden. Varför blir jag lika (negativt) överraskad varje gång?!

Kommentarer:
Postat av: Matte

Grattis! Nu är du rik ;-)

Postat av: Christina

Negativt överraskad över att du är normalviktig?....Skoja bara!

Postat av: Anna

Titta får man ju :) Du kommer säkert hitta nån när du slutar leta. Det funkar tydligen så. Mycket ironisk.. Ha en bra dag/kväll!

2005-12-08 @ 20:17:26
URL: http://virva.blogg.se
Postat av: Cecilia

Kan man inte välja tid då kan man ta emot sin menstruation? Livet är ändå fullt av olika val. Varför inte addera ännu ett? Virvla. Styr upp det här!

2005-12-08 @ 21:38:32
URL: http://cissan.blogg.se
Postat av: Virvla

Jag vet, förlåt, jag borde styrt upp för länge sedan!!

2005-12-08 @ 23:07:10
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits