Adidasrea

Jag shoppar, alltså är jag.

Åkte iväg tidigt idag för att fynda lite. Hamnade på Ströms och provade en tröja men den var inget vidare, 30% är dessutom inte jättemycket rea när tröjan kostar 1600...

Köpte scrapgrejer på Panduro, inkl en limpistol! Tänk vad jag ska kunna klistra och kladda och göra fel nu...

Urban st fick sig också ett besök, där köpte jag en collegetröja för 150kr men den passar inte. Jag kunde inte prova i affären. Mitt förnuft sade -"prova!" men jag tryckte ner förnuftets röst och betalade...Undrar om det går att byta, annars får jag väl ge bort den, tur att det var billigt!

Sedan till Adidas store där jag spenderade en hel del tid. Köpte dessa fantastiska skor som är ClimaCool och alltså inte värst användbara just nu samt en tröja i svart och gult som var skitcool men kanske lite för mycket AIK? Orkar inte ta kort på den just nu. Borde egentligen ha handlat träningskläder!! De hade bra rea, men små storlekar väl? För inte kan jag ha gått upp så mkt i vikt över jul? (1 kg säger vågen) Jag ska prova skorna med ett par andra strumpor nu, tänk om de är för stora? Jag fick för mig att de skulle vara det när jag satt på Tbanan men jag får väl köpa ett par sulor då.


Adidasrea


Efter Adidas ville jag hem men drog ändå till MQ (ingenting) och InterSport (absolut ingenting). Inbillar jag mig eller har MQ blivit väldigt mycket sämre väldigt snabbt?!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Det tror jag också. Eller så låtsas han bara....

God fortsättning!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits