ytligheter är bra för själen

Nu har jag beställt grejer igen. Överraskad någon?

Den här
västen kostade bara 149kr :-) Ett fynd tycker jag som dessutom har letat efter en dunväst i tre säsonger. Nu får jag visserligen en täckväst men å andra sidan nästan gratis...(svart såklart)
Klänningen har jag köpt i mörkrött. Jag är inte helt säker på att den är helrätt i sommar men den ser skön ut så jag kan åtmindstone ha den till jobbet om ingen annanstans.
Den här väskan är jag grymt nöjd med, den var det stora fyndet!! 150kr bara och den ser precis lagom stor ut!
Sen köpte jag även jeansvästen jag talat om tidigare, 159kr gick den på.
Alla fynd gjorda på Haléns!

Klänningen jag ville ha var dock slut :-( Kanske lika bra m tanke på allt jag beställde...

Kommentarer:
Postat av: Lina

Halénskatalogen is the shit!

Postat av: Misspink

Haléns priser - we love! Väskan ligger på min lista också, den är verkligen jättefin!

2006-03-02 @ 10:45:14
URL: http://www.misspink.se
Postat av: Zarah

Wow! Vilka fina grejjor! :D Hoppas allt är lika fint och passande IRL! :D Väntarp å mitt paket oxå. ;)

2006-03-02 @ 11:15:33
URL: http://turbotrollet.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits