What can I say, I'm a picky girl...

Tog det något deprimerande testet "Why dont' you have a boyfriend" och fick till svar att jag är för picky. Vet inte om det stämmer. Förmodligen gör det det, men....så jävla petig är jag väl ändå inte. Det råkar bara vara så att i min ålder så är det leftovers som är kvar och bland oss är det lite svårt att hitta en schysst partner.
Snart börjar folk bryta upp förlovningar o sånt, antar att det är bäst att hålla sig framme då? Äh skit samma, jag ska ändå bo själv med arton katter i en liten röd stuga på landet när jag blir stor.

You Don't Have a Boyfriend Because You are Too Picky
You have no problem attracting guys - and even dating a little
It's just around second or third date time where you start to see faults
If a guy isn't near perfect, you're not into him.
It's good to have standards - but yours rule almost everyone out.
Why Don't You Have a Boyfriend?

Kommentarer:
Postat av: El Mango

Jag är inte förvånad. Du vill ju inte ens anstränga dig för att erövra Max von Schlebrügge.

Postat av: Virvla

Han var ju inte jättehet på de bilder jag har sett på honom så så konstigt är det väl inte :-D

2006-03-30 @ 04:23:06
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits