Utmaningar är trevligt när man är sysslolös, och annars också

Din mammas mellannamn: Anita

Vilken maträtt är du? Mandelkubb (okej, det är ett bakverk, jag vet)

Namn på dina framtida barn? Jag har fått frågan förut på bloggen och vägrar avslöja mina riktiga favoriter ifall de skulle bli snodda. Malva och Leia samt Nero och Folke.

Vad är du rädd för? Att misslyckas, att tappa kontrollen, att stava fel, att någon närstående ska dö osv osv men framförallt är jag rädd för hajar.

Favvohundras? Jag gjorde ett test på svt.se där de utsåg mig till en Jack Russel

Krigsskador? Ärr under foten sen jag trampade på en kratta

När jag var liten ville jag bli: Bibliotikarie

Detta vill jag äta på min födelsedag: Smörgåstårta

Jag utmanar i min tur Mangon, Argaste, RabarberLina och FridaKarolina.
Ni ska veta att det är
Städtantens fel!! (jag är för lat för att länka till någon just nu)

Enligt reglerna verkar det som om jag ska få frågor tillbaka från de jag utmanar. Nu ska jag sätta mig ner och klura ut några svåra till Städis!!


Kommentarer:
Postat av: Virvla

Ditt gamla högskoleprovsresultat gäller i 5 år. Gör du flera prov är det det bästa resultatet som gäller.
Jag måste gå så jag hinner inte skriva om Kitty igen men jag har svarat om brödrosten och var den säljs om du kollar min blogg:) Klart du ska köpe en!

Postat av: virva

Jag har svarat på dina nu!

2006-03-30 @ 15:35:21
URL: http://virva.blogsome.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits