Tess, finlandsfärjan igen!

Alltså, jag har aldrig varit på kryssning om man bortser från Tallinkryssning med min fd där vi faktiskt bara var intresserade av att åka till just Tallinn inget annat.

I natt drömde jag, igen, om att jag och Tess var på kryssning. Först var vi på en och för att komma ner från båten var vi tvugna att repellera. Det gick fort som tusan och var jättekul! Den kryssningen kommer jag inte ihåg så mycket från, men direkt efter skulle vi åka på ännu en, denna gången med Ellie också. Jag letade reda på min hytt efter lite problem, såg att det var en stor hytt och att flera skulle bo i den. Smyger in sådär som man gör på vandrarhem och försökte tända lampan i taket men den fungerade inte. Blev utskälld av en arg amerikanska som vrålade åt mig att släcka i taket. Fick ett samtal på en slags telefon (?) från Tess och Ellie som sade att de råkat gå på fel färja och nu var på väg mot ett helt annat land! Tallinn, som jag var på väg mot, fick jag besöka själv. Jag och en annan tjej gick länge genom ett bostadsområde och genade även genom några bostadshus för att komma in till stan men vi kom aldrig så långt innan drömmen var slut.

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Bennici som är lite lättsammare än de andra försökte få in mig som halv-tvilling. Så att jag kunde få delta i deras gäng. Men det gick tyvärr inte för de övriga. Det hade kanske någonting att göra med deras olika personligheter. Jag pratade med fel helt enkelt. Men min skorpionvän och jag kan nog ta in dig som en halv-oxe i vårt gäng. Jag får höra mig för nästa gång jag träffar honom :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits