sunkVirvla

Jag känner mig otillåtet sunkig, jag ska strax ta en dusch, vädra och piffa till mig lite. Mår bättre!! :-) Jag kan fortfarande inte bestämma mig för om jag ska jobba i natt eller inte.

Som ett tillägg till mitt tidigare inlägg kan jag säga att jag faktiskt också brukar gilla Sofi, men gårdagens program var jag inte särskilt förtjust i. Det är inte lätt att gå från editorial (vad heter det på svenska?) till tv och det hörs tyvärr. Annars brukar hon vara duktig och inte alls som Ebbaslebba. Hon kommer bli mycket bättre så kanske borde jag vänta lite med att titta till de sista programmen och sen blir det förhoppningsvis en säsong 2! 
Jag tycker om att hon håller sig till just bara mode och inte flamsar ut i en massa glamour och tjafs som Emma (ett annat av mina hatobjekt, jag har sett henne irl, hon var inte vacker, spacklet stod ut nästan mer än tuttarna så tjockt var det). Jag antar att det kan vara lätt att göra det i ett sådant här program. 
Jag drömmer våta drömmar om att kunna åka till NYC och ha en shoppingbudget på ca 20000. Jag skulle inte festa, gå ut och äta kanske (ja, lite roomservice också om jag har råd med lite finare hotell) men framförallt bara shoppa. Outlets, Saks, Bloomingdales, Dollarstores...allt! 
Miss Pink - en halvtimme räcker tycker jag nog men kanske borde de försöka klämma in lite mindre saker i dem?
Trollet - jag har också fnissat lite åt det där!

Sitter här och dricker buljong, gott som tusan!

Stefan Olsson på Eurosport är så jävla bra som kommentator! Hurra för FriidrottsVM på Eurosport!! :-)  Anders Borgström hjälper såklart till!
Nu ska jag gå o titta på kvalen!

Kommentarer:
Postat av: Karina

Stackars, stackars dig visste inte att du blev så sjuk när du var här : ( O här sitter jag o tycker att jag mår lite illa idag, hua hoppas det inte är samma sjuka för det lät inte alls kul!
skickar massvis av kramar härifrån Nybban!!!!!!!!!!!!!!!!!

2006-03-10 @ 13:46:11
Postat av: Ulrika

Blä. Jag är så less på Sveriges wannabemodevetare. Alla andra länder dissar Jessica Simpsons. Ebba von Sydow utnämner henne till årets bäst klädda. Säger inte det allt`?

Postat av: Mikael

Jo Borgström är ju bra, annars är jag mycket förtjust i Gärderud.
Höjdfinal idag:)
Hoppas Jeng kan ta medalj i stav- väldigt skönt att han tagit rekordet från tönten Patrik Kristansson*hehehe*

2006-03-11 @ 14:02:21
Postat av: Misspink

Jo helt rätt, det är så haffligt som det är nu... lite vi-försöker-få-med-så-mkt-som-möjligt-stuket.. men det kan säkert bli bra!

2006-03-13 @ 10:42:45
URL: http://www.misspink.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits