Sexigt inlägg

Ja alltså det blev så. Några stycken länkar som liksom är sexrelaterade som jag ville dela med mig av.

Först och främst.
Det här känns som att spotta på oss singlar...tack för den liksom, jag kan inte ens få en riktig orgasm själv. Jag kan lika gärna gå och hänga mig då.  Det var bara inget jag ville läsa just precis nu. Men kan det verkligen stämma? Jag är då bra mycket bekvämare och kommer lättare och bättre ensam än med ett ONS. Man slipper ju allt ojfan kommer han redan, oj jag borde och vill komma precis nu, oj tänk om han inte kommer, oj hur ser jag ut nu, oj det blev fel när man är med sig själv.
För om jag förstod det hela rätt är detta inte uppmätt med folk som har haft sex med långvarig partner?

För killar 
För tjejer
Ja jag skrattade i alla fall. Och upptäckte genast att jag hade vansinnigt mycket lättare att fixa den för tjejer. Konstigt hur det kan vara, trodde inte det skulle vara så stor skillnad men det man är van att se ser man lättare olikheter i antar jag. (Tack B för länkarna)


Ps:
Kom ihåg att inte gifta er. Då kan det gå såhär.

Kommentarer:
Postat av: Argaste

hahaha ditt lilla pervo

Postat av: Therese

Haha undrar hur bröllopsnatten var för det paret. Det känns lite underligt att bruden bara står där och andra rusar fram till brudgumen.

2006-03-31 @ 12:26:13
URL: http://utrikes.blogspot.com
Postat av: Virvla

Therese, jag tänkte också på det! Hon verkade liksom inte lika orolig som de andra...

2006-03-31 @ 15:04:17
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: B

Jag som tyckte att den för tjejer var lättare...
Känns inte bra....

2006-03-31 @ 15:53:58
Postat av: och när man gift sig blir ungarna så här

http://video.feber.se/2006/03/det_r_bra_att_f.html

2006-03-31 @ 17:35:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits