Phish food

Äntligen fick jag tag på Ben&Jerrys Phish food. Shit vad gott det är! Liiite för många fiskar kanske men det är ju petitesser! Dyrt dock, och helt i strid med vad jag ska äta men det var det enda onyttiga jag köpte faktiskt så jag är nöjd ändå.

Jag har planterat om blommorna och handlat. Jag ska nog försöka läsa ut boken också innan jag ska in till stan för att träffa A.

Jag är ganska pank, vart tog pengarna vägen? Det är ju inte ens April!! Jag lade visserligen undan några extra tusen men borde ändå ha mer pengar än såhär kvar. Ännu en orsak till att inte vara ute o festa, den vita månaden står fast.

Min hud i ansiktet verkar bara bli sämre, har ju eksem i hårbotten och ibland även i hårfästet. Nu är jag jättetorr på hakan, näsvingarna och mellan ögonbrynen och jag misstänker mitt eksen för att ligga bakom problemen. Hydrokortisonsalva antar jag, måste komma ihåg att köpa det på apoteket. Om det inte hjälper vet jag inte vad jag ska göra.


Kommentarer:
Postat av: Sofia

Phish Food är ju bara så bra! Men har du smakat den nya smaken? Det är eventuellt ännu grymmare. Typ irish cream och chokad. Mmm..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits