Oscarsgalan som uteblev...

Ja, den uteblev ur mitt liv i alla fall eftersom jag var bortrest och faktiskt inte orkade stanna uppe ändå. Timern på min video har ju slutat funka också så jag kunde inte spela in FAN I HELVETE vad orättvist.

Har varit sjuk sen dess och inte riktigt orkat kolla in bilder och grejer och jag vill se den i REPRIS NUUUUUUUUUUUUUU!!!!

Michelle Williams alltså jag gillar henne bara mer och mer. Jag är inte ett övertygat fan av den plisserade volangen runt urringningen men allt annat känns så jävla rätt med den klänningen och de läpparna. Samma gamla frisyr som hon brukar ha men den funkar här och färgen på klänningen och åååååååh! Och accesoarerna hon håller i händerna är inte fel heller (karln och kuvertväskan).
HA säger jag till alla som inte trodde på mig när jag sade att hon skulle bli den som kom ut ur Dawsons träsk helskinnad.

Nu ska jag gå in på Fugly och kolla in vilka som var fulast. Sen ska jag kräkas upp nyponsoppan och sova lite.

UPPDATERAT 17,01
Lauren Hutton var fulast klädd. Ingen konkurrens ens. Fult fult fult!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits