Ont, det gör ont det gör ont

Killar kan sluta läsa nu. Ni brukar vara så vämmelmagade.


MENSVÄRK.
Alltså....aaaaaaaaaajjjj!! Det gör ont! Den är dessutom försenad så jag hade hunnit börja hoppas att den skulle hoppa över den här månaden. Icke så. Istället kom det extra mycket och det gör extra ont, som om det liksom bara samlade kraft och sen kom med dubbelelakhet. Blöder som en stucken gris gör jag också, det såg ut som ett slakteri när jag duschade. Tur att jag är så närsynt. Nu ska jag proppa i mig en Ipren och sen gå på tårtkalas. Hoppas magvärken har släppt då för annars blir det nog ingen tårta, det känns som om jag har blivit hårt sparkad i magen och korsryggen.

Virvla...
Ja, det är jag?
Glöm inte att köpa tamponger!
Nej, jag ska inte (men du vet jag kommer glömma ändå)
(ja okej, jag vet, men försök är du snäll)
(mmm)

Varför är nattbindor så jävla korta?

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

I'm feeling ya sistah!
Fy fasen vad bra de fick det killarna. De klagar över pungsparkar. Men kom igen. Får man såna några dagar varje månad. Då gör man någonting fel. Då är man ute och cyklar (och kanske faller på ramen?). Aja. Skräp!

Postat av: Mamselamsen

Fatta hur underbart det är att vara i klimakteriet. Jag har redan glömt bort hur det var.

2006-03-29 @ 18:31:23
URL: http://mamselamsen.blogspot.com
Postat av: turbotrollet

Jag kanske har tur? Får väldigt, väldigt, vldigt sällan mensverk.. har haf riktigt jävla skitont i korsryggen EN gång i mitt liv... kunde inte gå.. precis då var jag och shoppade i stan (Sthlm) med två klasskompisar.. det var låååångt hem och allt var pina... annars har jag klarat mig bra. ;)
Tamponger kan jag inte använda heller - pga. av alla hemska saker med dem.. huu! =P

Förresten skänker jag pengar - men till WWF och andra djurfonder. ;)

2006-03-30 @ 02:43:10
URL: http://turbotrollet.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits