Nybban here I come!

Drar ner till Nybban över helgen, tillbaka på måndag. Ska bli jättekul att komma iväg, dels för att få träffa kompisarna men också för att röra på sig lite, jag blir så lätt rastlös om jag inte åker iväg en weekend minst varannan månad.

Har absolut ingen mat hemma, äter keso och knäckebröd just nu och känner mig fattig och utsvulten. Jag har råd med mat iofs men har inte handlat. Så egentligen borde jag känna mig lat. Lite tomat till det hela hade varit gott. Oh, jag har ju en avokado! Perfekt!!  Bara den är mogen...

jag borde vara i tvättstugan och hämta upp mina numer torra kläder. Jag ska jag ska jag ska...

Tydligen behöver jag packa också. Och bädda sängen. Och gå ner med pappersinsamlingen. Och dammsuga. Och plocka undan rent generellt eftersom det ser ut som ett bombnedslag här.
Jag tror jag nöjer mig med att packa och bädda, det är jobbigt nog.

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Det är rätt. Man måste prioritera. Bra Virvlan.
Ha en trevlig helg! Kramkalas!

Postat av: Therese

Ha så skoj. Jag tänkte tipsa om en jättefin blogg jag hittat. En adopterad tjej som skriver om problematiken med det och besök hos biologiska släktingar i Chile.
http://franframmandevidder.blogspot.com/

2006-03-04 @ 03:16:38
URL: http://utrikes.blogspot.com
Postat av: mamselamsen

Valkommen till Nybban.... mycket sno... har jag hort! :-)

2006-03-04 @ 04:40:30
Postat av: Bionda

Stackars flingan som är hungrig! Tänk så bra man har det, här finns det ju alltid mango att tillgå om man blir sugen... *fniss*

2006-03-04 @ 23:40:50
Postat av: B

Varför bädda sängen om du inte ska vara hemma?

Annan fråga: Hur går det för Boltic?

2006-03-05 @ 17:37:22
Postat av: Cecilia

Virvlan. Jag undrar om du borde x-rate:a din blogg. Med tanke på Biondas kommentar...

2006-03-05 @ 23:38:24
URL: http://cissan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits