nej mina höfter är inte sneda

De där jeansen på Åhlens som jag lade undan, kommer ni ihåg? Acne hep - pure. Jag glömde ju bort att gå och betala dem och idag när jag kom så var de helt helt slut. Jag rände runt som en skållad råtta på stan och letade Hep och hittade tillslut ett par på Denim for girls, där lägger de dessutom upp gratis, superduper!! :-) När hon vek upp dem kändes det lite långt men jag litade på henne. FEEEEL Virvla, lita inte på folk. Du borde ha lärt dig! Nu när jag är hemma med de upplagda jeansen är de såklart för långa. Särskilt vänstra benet känns för långt.
Jag ska använda dem hela kvällen och se, för de veckar sig ju lite i ljumskarna och knäna, de är jävligt tighta men ändå sköna. Och grymt snygga! :-)  Annars får jag väl gå tillbka och krångla imorgon *suckar*


Kommentarer:
Postat av: suratanten

Trist! Skönt att de inte var för korta i alla fall.

Postat av: My

Åh.. vill också ha Acne Hep.. Hoppas de går till sig men att ett ben känns längre än det andra kan aldrig vara bra.

2006-03-23 @ 23:01:54
URL: http://confused.blogg.se
Postat av: emelie

jag har begåvats med världens kortaste ben typ. har nog inte ett par byxor som inte är upplagda eller uppvikta. det är inte alltid så roligt. =(
hur som helst så är ju acnejeans grymt sköna!

2006-03-24 @ 10:20:04
URL: http://whirl.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits