men herregud vad jag ligger efter

Jag hinner aldrig uppdatera mig här på bloggen känner jag. Jag jobbar, sover, och är annars också väldigt busy, vart hittade jag tidigare tiden att sitta och blogga? Jag vill verkligen skriva men när jag vill skriva har jag inte tid och när jag har tid har jag ingen inspriation. Jag ska bättra mig. Jag ska bara sova lite först.

Har tagit lite bilder på mina kläder som utlovat, däremot har jag inte fört över dem till datorn än. Dessutom börjar min blogg bli oroväcknade full vilket för tankarna till nästa grej på min Att göra lista: Hemsidan. Den är otroligt okodad. Vad använder ni för program när ni pillar ihop er sida? Jag är van att använda photoshop och dreamweaver men jag har inget av de programmen hemma. Funderar lite på att använda mig av de rätt dåliga mallar som finns på Surftown, men är då rädd att jag aldrig kommer ta mig tiden att bygga upp min sida från grunden.

Nu ska jag dricka fanta och sen borsta tänderna och sen hoppa bums i säng, jag har en dag kvar att jobba o är ledig några dagar sedan, kanske hinner jag med några av de bloggidéer som flyter omkring...

Kommentarer:
Postat av: Misspink

Jag använder Wordpress... Men jag har inte orkat göra om den ännu. Tanken är att den såklart ska bli mycket mer personlig. Men det är nog en typisk bloggmall...

Postat av: El Mango

Jag har just haft en period där jag känt mig oinspirerad till att blogga.

Ett tips är att spara "bloggidéer som flyter omkring" som utkast till sämre tider.

2006-03-28 @ 14:01:14
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Mia

Saaaknar dig

puss

2006-03-28 @ 17:34:32
URL: http://rainbowluv.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits