mailväntan

Jag har mailat med en snubbe ett tag. Det är lite kul att det droppar in mail med hyfsat regelbundenhet på dagarna, ingen annan mailar mig sådär (allmän klagan, vilken som helst av mina vänner får ta åt sig och maila mig oftare hädanefter). Det känns lite spännande, osäker mark. Men vad mailar vi för liksom. Är vi kompisar? Brevvänner? Skulle vi kunna bli intresserade av varandra? Det är som om vi har känt oss fram lite grann tills nu. Men hur länge ska man känna sig fram? Jag har inte gjort sådanthär förut. Jag vet inte hur han ser ut och kan inte ens säga att jag känner honom särskilt väl, kanske är det det som gör honom så spännande. Jag kanske inte ens vill lära känna honom bättre än så här? Ibland blir jag så jävla sur på mig själv, jag är så förbannat tjejig! Kan jag inte bara fråga; vad ska vi göra nu? Ska det vara såhär jämt? Is this it liksom?

Kommentarer:
Postat av: El Mango

Förbannat tjejig ja... Ta och be om ett foto eller om att träffas på stan över en fika vetja! Du har inget att förlora. Sen vet du bättre vad du vill göra, då blir det lite klarare. Men visst är det lättare sagt än gjort.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits