HeroinHarry eller Lika som bär

Är inte Pete Doherty galet lik Harry Potter här? Hihii


Om jag sätter upp håret i flätor sådär som Sofi Fahrman hade gjort i Sofis mode ikväll och som hon har haft det på flera bilder i Aftonbladet, är jag töntig och härmig då? Jag tycker det var fint!
Själva programmet var dock lite intetsägande och nästan hafsigt. Vad fick vi reda på för nytt från Manolo Blahnik chefen liksom? Eller någon av de där två smyckesdesignerserna (vad heter designers i bestämd form?!)?


Jag är sjuuuukt hungrig nu när min maginfluensa börjar gå över men jag vågar inte äta riktigt än. Så jag sitter här med tom mage, dålig fastande-mage-andedräkt, risigt hår och trötta ögon. Ska nog helt enkelt lägga mig hungrig.


Imorgon ska jag packa och fixa och trixa och leta efter ett brev jag fick en gång men som jag inte kan hitta. Det borde ligga i ett bankfack.


Vad är bästa maten för en mage som faktiskt inte har fått något direkt i sig på mer än tre dygn?

Undrar om jag ska jobba imorgon.

Kommentarer:
Postat av: Zarah

haha, reflekterade oxå över det när jag såg bilden på honom. ;)
Sofie gillar jag verkligen, sååååå mycket bättre än Ebbabebba! Men håller med om programmet idag, trots att jag och sambon fnissat hela veckan åt "var finns tofflorn?" "nej, jag jobbar inte här.. vi.. vi spelar in.." :D :D :D

Och egentligen är det inte ens kul! =P

Postat av: Misspink

Det bästa man kan äta/dricka när man är sjuk är Ekströms blåbärssoppa!! Det är helt perfekt! Tycker att Sofies program är lite hafsigt och känns lite budget. Synd synd, för konceptet är rätt kul. Kunde hon få en timma så skulle det vara mycket bättre...

2006-03-10 @ 08:23:53
URL: http://www.misspink.se
Postat av: Linda

Du ska äta Brants (brands) kanske det heter skorpor, det är bra för magen.. Och så frikadeller, det gav min mamma mig när vi hade haft magsjuka när vi var små =)

2006-03-10 @ 09:23:09
URL: http://lindamariaengla.blogg.se
Postat av: Thererse

Bara ris eller bara kokt potatis. Lite tråkigt men brukar funka bra.

2006-03-10 @ 12:09:33
URL: http://utrikes.blogspot.com
Postat av: sharona

Jag käkar bananer. Det är sött och gott och mättande. Frikadeller? Herreguuud så äckligt! Therese har bra tips också. Det ska vara mat som är len och snäll och nästan inte smakar något.

2006-03-11 @ 00:29:18
URL: http://sharona

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits