Diet

Jag skulle ju börja min diet igen, det går inte så bra. Ikväll är det tårtkalas och det är egentligen inte förrän efter det som min diet börjar. Men...jag smög igång lite i måndags och idag sitter jag ändå här o käkar en Veg sub från Sandys. Självdiciplinen vart tog du vägen?! Hallå?? Jag saknar dig! Jag är spymätt. Jag skyller på att jag iprincip inte åt något igår och att jag bara behöver gå och handla och fixa så jag har mat hemma när jag blir akuthungrig.

Nu blev jag aktutrött istället. Fan, jag som äntligen tänkte skriva något vettigt. Jag sover istället. Godnatt!

Kommentarer:
Postat av: turbotrollet

Oj, här måste man läsa sig ikapp! :) KUL! :D När kommer bilderna på kläderna? =P

Postat av: Virvla

Imorgon, jag lovar att det kommer imorgon! :-)

2006-03-29 @ 15:55:46
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: Maskrosbarn

Hmm.. om du ska hålla diet så kanske vi inte ska umgås så ofta? Det slutar ju som bekant allt som oftast med matorgier av det onyttigare slaget.. *ler*

2006-03-29 @ 21:25:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits