Att göra....(uppdaterat!)

Att göra listan växer sig längre.

* Städa förihelvete nu Virvla, det är vår!
* Sätt om blommorna check
* Gå till kåren, ta med dig ickesålda böcker hem för du kommer aldrig orka dig dit igen
* Tvätta!!!
* Handla mat, det ekar i kylskåpet och du rotar alltid runt på jakt efter något att äta. Handla och du slipper bli så sur och besviken check
* Läs ut den skittrista deckaren så du slipper fundera på vem som mördade. check
* TRÄNA överdrivet plufs ska bort
* Se dig omkring. Släng skiten du inte använder.
* Lägg ut foton på senaste inköpen, du lovade
Trollet check
* Betala RosaBussarna

Kommentarer:
Postat av: Therese

När jag flyttade till Spanien slänge jag så mycket som jag samlat på mig. Var jobbigt men hur skönt som helst. Kan rekommenderas, men jag ångrar lite att jag slängde soffbordet.

Gå direkt till sista kapitlet i deckaren, läs det,och du får veta vem som är mördaren.

Jag behöver också träna. Här i huset där jag bor har vi gratis gym och areobicspass för boende i kvarteret så jag tänkte att nu blir det träna av. Jag har inte ens sett gymet från insidan än.

Ska du åka med rosa bussarna? Vad kul. Det skulle jag också vilja , jag är jäkligt sugen på en av deras resor i Östafrika med safari och avslutande bad på Zanzibar. Vart ska du?

Postat av: Cecilia

Du Virvla. Här är det snöstorm. Så om du går efter mina årstider kan du lugnt vänta några dagar med städandet :)

2006-03-30 @ 17:33:20
URL: http://cissan.blogg.se
Postat av: Virvla

Cissan det är ju helt perfekt, så gör jag!! :-)

2006-03-30 @ 20:45:37
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits