70års present

I juni fyller världens kanske bästa pappa 70år. Vad ska jag ge honom? Han vill absolut inte ha något alls, han vill absolut inte resa någonstans. Han vill absolut inte ha fest. *suckar*
Det enda han tycker är riktigt riktigt roligt, hans största intresse, det är att spela golf. Så jag tänkte ge honom en ny riktigt fin golfbag. Men ibland känns det så hopplöst att ge honom saker, han blir liksom sällan riktigt glad utan mer "åh nej varför gav du mig en så dyr present".  Men en golfbag behöver han också och jag kan gå ihop med mamma. En chipkorg ska jag köpa till oss båda så kan vi öva hemma på gräsmattan. Och sen tänkte jag kanske gå till en fotograf och ta bild av mig själv? Och rama in? Är det en fånig idé? Vad ger man egentligen till en som fyller 70? (jo, och en Asterixbok får han, det ger jag honom varje födelsedag och jul. Det finns ju inbundna samlingar nuförtiden och Asterix is the shit if any)

Kommentarer:
Postat av: g-spot

Bild är en braaa present. Men om jag får säga min mening så antingen en bild från yngre dagar eller en bild med er tre i (rättare sagt, familjen). =)

Postat av: Virvla

En bild med oss tre i? Nej du, det tror jag inte kommer hända om jag känner min far rätt.
Mina kompisar tar alltid kort tillsammans med sina syskon och ger bort men jag är ju själv. Om inte katten hatade att åka bil så mycket och blev sjukt rädd av främmande människor skulle jag ta med henne till fotografen.

2006-04-01 @ 21:25:45
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits