Shoppa på Haléns, ett faux pas?

Jag hittade till Haléns såhär lite mitt i natten. Det fanns en hel del som jag tror att jag vill ha. Imorgon när jag har sovit på det vill jag kanske inte alls ha längre. Tänkte länka och få lite åsikter om det. Det här är verkligen till tillfälle att kommentera om ni inte gör det annars, för Virvlan har beslutsångest. (Heter det en eller ett faux pas?)

Guld espadrillos Känns lite klumpiga, men guld är guld. Kommer kilklackar vara okej även till våren?
Guld sandalett Jag är väldigt osäkerpå klacken, det ser väl mest billigt ut?
Guld ballerina Söt, men jag ska nog kanske inte ha platta skor. Å andra sidan använder jag inte höga klackar så mycket nuförtiden. Ett par guld flipflops är redan beställda från HM men detta kändes lite mer påklätt.
Denim väst Jag tror stenhårt på jeansväst, men har inte hittat den perfekta. Vad sägs om denna?
Omlottkjol Så söt, så somrig, så inte Virvlig? I turkos såklart.
Skjorta Jag ogillar att ha skjorta på mig, då kanske detta är ett bra alternativ?
Halterneck Snygg eller slampig?

Kommentarer:
Postat av: Trollet

Åh jag ska beställa det svarta linnet. Det är elegant! Skulle det vara slampigt beror det nog på hur man bär upp det. Det är jättefint! Tänk sommarens fester med en solbränd rygg!

2006-01-09 @ 13:50:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits