inte perfekt middagsmat

Jag gjorde soppa idag igen. Krossade tomater, buljong, potiatis, morötter, palsternacka, lök och färska champinjoner brukar vara det hela. Väldigt lätt och väldigt gott. Idag hade jag i kassler också samt lite soja och senap. Det var okej. Men inte så gott som det brukar. Senapen och sojan rörde till det hela. Senapen smakade iofs inget. Sojan smakade lite och gav framförallt en dålig färg. Jag har fyra portioner till. Det är bara att äta.

Prison break är bra, men jag hade nästan förväntat mig lite mer. Något utöver det vanliga. Jag är på avsnitt 9 förtillfället, men berättar inget eftersom jag antar att en del följer serien och jag vill inte spoila.
Men man kan ju inte låta bli att gilla Michael. Trots bristen på panna. Högt hårfäste verkar inte vara något han behöver bekymra sig om i alla fall.

Sista natten i natt. Jobba två nätter, ledig två nätter. Att jobba så vore perfekt.


Kommentarer:
Postat av: Matte

Bra - Bättre - Vi.

Postat av: Sasha

Jopp, jag håller med om Prison Break OCH Michael. Tycker serien var bra till en början, men så hakar den upp sig och spinner vidare för mkt på samma koncept hela tiden. Men jag lär väl se alla avsnitt ändå. Wentworth är ju trevlig att se på i alla fall.

2006-01-17 @ 22:43:13
URL: http://fitou.blogspot.com/
Postat av: El Mango

Jobbar du i taxiväxel?

2006-01-18 @ 00:17:18
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits