Det borde vara olagligt att vara disträ

För i så fall skulle jag sitta i fängelse och någon skulle styra över mitt liv. Jag kan det tydligen inte själv.

Idag hade jag träningsdejt med Tess. Vi skulle träffas vid 15.30. Med andan i halsen kom jag till Sats och sade "bodypump". Tjejen bakom disken tittade konstigt på mig och jag hann tänka "är biljetterna slut" innan hon säger "Men det började 16, klockan är 1630". LIte paff blev jag, det måste jag säga. Sen började jag skämmas, för jag skulle ju ha träffat Tess! Sen började jag tycka det var lite skojigt man måste ju skratta åt situationen. Sen blev jag irriterad på mig själv som inte kan tänka rakt. Tillsist bestämde jag mig för att ringa till Maskis och berätta det hela så hon fick skratta lite. Hon skrattade gott. Och länge. Jag bjuder på det!
Jag tog ett nytt schema och tänker gå på första bästa BP klass. Så det så!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits