Virvla är flamsig och tramsig helt allena framför datorn och hon tycker att iTunes suger

Det där kan vara den längsta rubriken jag någonsin har haft. (den här kommentaren var innan en ny sida laddades på blogg.se sidan och allt försvann. Rutinerad som jag är hade jag ändå redan kopierat all text och rubriken blev ändå väldigt lång)

Sharona - Om man rör ut kakao och socker med grädde så det blir en rätt tjock smet och sedan häller på riktigt het mjölk. Då har man himmelriket i en liten kopp (eller i en stor mugg för mig som aldrig vet vart gränsen går).

Jag äter frukost. Frukost på varm choklad (se recept ovan), gurk och skinkmackor, en babybel, ett ägg med aromat on top. Livet leker.

Jag är lite flamsig men har inget sällskap att flamsa med, ens på MSN.

Min bästa vän Femicas (om hon verkligen är min bästa vän kan diskuteras men hon är den som vet absolut mest om mig) och jag diskuterade msn och webcam igår. Vi har alltid våra på när vi chattar. Och vi chattar varje dag vi båda har internettillgång. Hon bor i Kanada, jag har pratat om henne tidigare i bloggen. Och, när jag satt i bh och sminkade mig och hon i morgonrock och klämde finnar, pratade vi om att det var som att ha en roomie fast utan de negativa sakerna. Hennes mycket trevliga man tex, skulle nog vilja ha något att säga om saken ifall hans fru skaffade en roomie helt plötsligt. Men via webcam går det fint! :-) Nu är hon däremot inte online, så flams och trams är otänkbart nu. Väldigt få är online och tramsiga när klockan är 11,22. Alltså tänker jag svamla lite här istället.

Gilmore girls. Jag tycker mycket om Rorys nya, rika, kille. Jag gillade honom inte i början men nu tycker jag han är grejt. Alltså kommer Rory behandla honom lika illa som hon behandlade min förra favorit Dean. Jävla Rory. Jag skrattade högt när hon fick 300h samhällstjänst istället för utlovade 20. Det är ändå ingenting ju. Om man tänker sig att hon tar 3 månader på sig att göra det hela så blir det ca 4h om dagen. Och hon hade 6 mån på sig enligt den sura domaren som faktiskt inte vet någonting alls om Rorys bakgrund.
Jag blev varm och glad av Lukes lilla leende när Lorelei sade att hon ville ha barn. Kan de inte bara köpa det jävla huset och börja knulla? Fast det gör de redan förstås. Men utan preventivmedel.
Kirk är en rätt poppis filur i GG. Men jag gillar inte honom, oftast. Han har sina moments men oftast är han jävligt störig. Bara.
Mormor Gilmore spelar skjortan av alla de andra skådisarna, särskilt Rory (som jag inte tycker så mycket om, någon annan som har märkt det? Skådisen är sådär tycker jag, jag menar SÅG ni henne i Sin city? Rory är inte spelad, det är det enda uttryck Alexis Bledel har.) och så kreddigt så kreddigt att hon är med i Dirty Dancing.
Jag har börjat se lite på One tree hill och av en orsak allena. Chad Michael Murray. Mums! säger jag. Han är ju fd Chilton elev, han gillade jag. Han borde fått vara kvar!! Även snubben i OC har väl varit med i GG? Jag har inte så bra koll på OC. Men det verkar som om de släpper fel skådespelare... Iofs har jag hört elaka rykten på internet om att Jared Padalecki fick foten pga att hans förhållande med Alexis tog slut. Och sen dejtade hon han som spelade Jesse och sen tog det förhållandet slut...

I natt ska jag jobba. Hoppas BF inte jobbar för då är det okej. Jag ska ladda min iPod utifall det skulle vara så att han är där, det gäller att vara redo för alla eventuella katastrofer.

ÅÅÅÅHHH FÖRIHELVETESJÄVLASKITPITT!!!! Nu gjorde jag något med en inställning till min iPod och raderade varenda jävla spellista som jag har! Fitta då! Allt måste göras om. Jag hatar fanimej iTunes nu! HATAR!!!!!! Bloggen får vila, jag måste reda ut det här. *sur*


Kommentarer:
Postat av: Ulrika

Ha ha, vet inte om du visste men jag är SJUKT STORT GILMOREFAN!

Såg Alexis Bledel i en intervju för ett tag sen och så här ligger det till: Milo Ventimiglia, som spelar Jess och Alexis blev tillsammans redan första säsongen han var med och har varit tillsammans fram och tillbaka sen dess, alltså i sex år.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits