Uppdatera för i helvete

Varför skriver inte folk i sina bloggar så jag har något att läsa när jag har insomnia?!?
Ni driver mig till olagligheter för har jag inget att läsa behöver jag se på film...
Ska jag försöka mig på att sova en sista gång? För fyra timmars sömn är för lite va?

** Uppdaterat
Jag har nu druckit 2 resorb upplösta i lite för mycket vatten för att vara gott. Jag kissar nämligen ut en mörkt senapsgul, nästan orange färg. Det känns fel. Kanske har jag druckit för lite. Torr tunga och extra mörkt kiss ska vara tecken på det. Har jag hört.

Kommentarer:
Postat av: El Mango

Varför kommenterar ingen när jag uppdaterar som en tok?

Postat av: Christina

Ska genast skärpa mig och försöka uppdatera oftare


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits