Pussel

Skulle göra ett pussel precis som Mamselamsen brukar göra. Hon använder Flashgear som verkade väldigt behändigt tyckte jag. Så jag tänkte vara modig och lägga ut en bild på mig fastän göra pusslet jättesvårt så att bara de verkligen envisa kunde få se. Men jag får bara en massa felmeddelande så inte ens de envisa får se mig nu. Jag skyller på datorn och internet i allmänhet.

Idag har jag haft en jättebra dag med Cissan som var här från Norr av en massa skojiga anledningar! Jag har nu inte sovit på ett dygn och orkar inte skriva. Ska sova nu. Godnatt!

ps.
Jag menar självklart att jag ska försöka sova. För jag kommer givetvis inte att somna hur mycket jag än vill.

Kommentarer:
Postat av: Mamselamsen

Ibland går det bara inte att göra _ussel.

Postat av: Meeeeee

heeeeeeeeeey

så länge sedan vi pratades vid ..... vi måste träffas

Saknar dig !! // Mia

2006-02-06 @ 22:43:41
Postat av: Humlan

Försök igen! Det har blivit en trevlig vana att lägga ett kvällspussel och mamsen kan ju inte alltid hinna... så nu kan väl du också börja... *försöker le snällt &bedjande*

2006-02-07 @ 11:23:00
URL: http://humlesurr.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits