kissnödig!

Jag är kissnödig och hungrig och kan för tillfället inte råda bot på något av det. Vill inte väcka någon. Och någon annan är på toaletten. Ja. Jag delar lägenhet för er som inte har förstått det. Ja. Jag är ofantligt trött på det. Nej. Jag verkar inte hitta något annat.

Klockan är 0620 på morgonen. Jag är vaken och pigg. Mina sömnrubbningar frodas!! Kul att något trivs i alla fall.

Jag såg fram till första reklampausen på CSI igår, sen somnade jag och vaknade vid 23, stängde då av datorn och somnade om.
Jag kommer aldrig mer få se ett helt CSI avsnitt känns det som. Jag ska, så snart jag har kissat och skrivit klart det här inlägget, bege mig ut på world wide web och leta recaps!

Jobbet går i vågor. Ibland går det bra och är nästan roligt och ibland tar det emot så jävla mycket. Just nu tar det emot. Även om jag har alla möjliga grejer inplanerade mellan jobb och en massa att se fram emot känner jag bara ett enda stort motstånd mot att gå till jobbet. Sen, utan någon egentlig orsak, så kommer det gå mycket bättre igen.

Kommentarer:
Postat av: Argaste

Jag skulle kunna mörda för Grissoms spermalampa, hur roligt vore det inte att äga en sån.

Postat av: El Mango

Hur jobbigt jobbet känns brukar hänga ihop med graden av sömnrubbningar.

Spermalampa!?

2006-02-28 @ 12:55:39
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: El Mango

Aha...

http://www.borrmagazine.com/index.php?id=171

2006-02-28 @ 12:58:08
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits