Dublin igen

I april blir det nog ett besök igen! Dublin är mitt tredje hem, så är det bara. Så kommer det alltid att vara känns det som.  JM har ju flyttat så jag får lära mig att åka den där spårvagnen som inte fanns när jag bodde i stan. Det var prat om att åka västerut men jag misstänker att vi kommer hänga i Dublin hela tiden (Front lounge) som vanligt. Men jag har inget emot det!! 1200 kostade biljetten tor när jag kollade senast, nu kostade den helt plötsligt 1600. Jättedumt! Biljetten kan inte bokas förrän jag har hört efter vilken helg som passa JM så jag kommer sitta här och nervöst kolla flygpriserna...

Tänk, Dublin till våren! Ska bli så skönt!! :-) (men det kommer väl regna hela tiden antar jag)

Kommentarer:
Postat av: Therese

Ryanair är ju irländskt, flyger inte dom till Dublin så du kan komma undan billigare. I värsta fall kanske Skavsta - London London- Dublin.
När jag kollade på resa från Madrid blev det billigast att göra så, lite jobbigare kanske men om jag flyger ensam utan barn könns det helt okey.

Postat av: Virvla

Nej de flyger inte direkt till Dublin tyvärr och jag tycker att det tar för lång tid att byta i London. Men jag ska kolla dem, bara för att se hur mycket billigare det kan bli...fortsättning följer ;)

2006-02-07 @ 23:18:25
URL: http://virvla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits