Bebisar & Apple

Jaha. Så har ännu en vän gått och blivit på tjocken så att säga. HUR går det till?!? Straffas mina vänner för alla de gånger jag har haft oskyddat sex, är det mitt fel? Eller är jag väldigt infertil? (det gör isf inget att jag är infertil, det är nog tur faktiskt...) Det hela känns i alla fall ganska bisarrt och jag känner för att köpa på mig en hel massa grav tester för att dela ut i bekantskapskretsen. Uschan. Är det inte planerat och om man inte är i ett fast förhållande kan det bli otroligt jobbigt. Eller bli otroligt rätt som för en del lyckliga satar.

Jag har ju problem med iPoden och min iTunes. Satan i gatan alltså. Jag pratade med Apples mycket trevliga kundtjänst i typ 45-50minuter. Lite hjälp och trix fick jag. Jag kommer inte ihåg vad han hette men han var rätt ny. Det kändes. Han hade nog inte jobbat på kundtjänst förut. Det gjorde inte så jättemycket för han var väldigt hjälpsam och snäll. Men lite erfarenhet hade jag nog hoppats på ändå.
Antingen så har jag uppdatera alla spår och spellistor automatiskt och då kan jag inte ändra någon individuell spellista eller så har jag uppdatera alla spår och spellistor manuellt och då kan jag ändra men då ändras inte mina "smarta" spellistor. Så har jag förstått det. För har jag Uppdatera endast markerade spellistor så försvinner de låtar som inte alls ligger i någon spellista. Okej, jag fattar inte allt. Kanske är det bra att det är så, kanske är det inte alls krångligt. Men JAG tycker att det verkar lite meckigt för det har inte varit så förut.
Och nu har jag gjort slut på min gratisgång som jag får ringa till Apple. Nästa gång tänker de tydligen ta betalt. Jag vågade inte fråga hur mycket.

Ikväll är det medlyssning med chefen. Yippikayey.


Kommentarer:
Postat av: Random

Betala för support? Så sniket av dem.
Du kanske kan kika på något gratisforum istället. Som www.ipod.se t.ex.

2006-02-10 @ 01:19:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits