Alla hjärtans dags blues

Skulle sitta i Maskis soffa och vältra mig i bitterhet. Men det blev en mysig kväll fylld av sport och Desperate housewifes istället. Den STORA besvikelsen var att jag missade Gilmore girls :-( Jag glömde helt enkelt!! Men jag är alldeles för glad efter de två gulden för att kunna vara bitter! :-)

Idag fick jag reklam från La Redoute. Jag som ska sluta beställa en massa grejer. Nu får jag tydligen en mockaväska och 15% på valfri vara. Måste gå in och kika på vad jag skulle kunna tänka mig att beställa. Lite sugen blir jag ju. Och lite sur på mig själv för att jag går på deras enkla knep! Tur att det är lön om dryga veckan! :-) Kanske ska jag avvakta La Redoute och köpa Clean parfymen jag önskar mig istället. ELLER! Kanske ska jag inte köpa någonting? Det vore ju något nytt som jag inte har provat förut! hehee

Inte ett endaste samtal eller sms har jag fått idag som önskat mig glad alla hjärtans. Tack kompisar.
Have I told you lately that I love you?

Köpte en yogamatta till mig själv som present. Det var ju trevligt, tack Virvlan!

Eftersom jag syndade och åt pizza idag blir det träning imorgon igen! Step känner jag för, det var längesedan. Eller så ställer jag mig bara på gåbandet och går tills benen faller av.

Kommentarer:
Postat av: El Mango

Nu är det i a f 364 dagar till nästa Alla hjärtans dag. Frågan är om DU har skickat någon hälsning till någon?

Postat av: Mikael

Brukar du träna yoga?

2006-02-15 @ 00:39:14
Postat av: Virvla

Mangon - klart jag har skickat hälsning!! men tänkte att det hade varit trevligt om någon hade skickat först till mig...

Mikael - Pilates faktiskt. Ibland.

2006-02-15 @ 00:43:51
URL: http://virvla.blogg.se
Postat av: mia

happy valentines ...en dag försent :( sorry

puss å kram

2006-02-15 @ 12:33:06
Postat av: El Mango

Då HAR du rätt att klaga.

2006-02-15 @ 18:40:12
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits