Suck pust och stön

Jag har rotat reda på mina htmlpapper, undrar om jag har något nyttigt här? Borde rensta undan på skrivbordet först men har inte riktigt någonstans att lägga skiten om jag ska vara helt ärlig. Vilket man givetvis inte ska vara.

I alla fall kommer jag flytta inom en vecka eller två, håll utkik!! Pallar jag inte hemsidan så blir det wordpress nästa för mig. (de fiffiga kan hitta dit redan nu)

Jag höll på att dö av hunger när jag kom hem, käkade mjölk och branflakes och kokade ett ägg. Håller nu på att spy så mätt är jag och ägget ligger här och glor argt på mig och undrar om det kokades i onödan. Magkatarren gör sig gällande antar jag, trots att jag inte fått något magknip än.

Ska jag sova eller koda?
Ska jag vara helt ärlig förstår jag mig inte på Surftown riktigt än. Önskar att jag bara förstod det sådär *knäpper med fingrarna* men tyvärr. Trots det fick jag lite beröm igår från Cissan när vi höll på att pilla med lite grejer, det var skoj! :-) Det är kul att känna sig lite duktig ibland.

Kommentarer:
Postat av: Den tjocke konsulten

Alltså jag är inte expert på ultralågbudgethosting men B-One verkar vara väldigt mycket enklare/bättre/smidigare än surftown om man ska spela i


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits