Schema

Jag har fått mitt schema för en månad framöver. Vi får det alltid försent. Man har rätt till att få det minst 2 veckor innan det börjar gälla men vi får det alltid ca 1 vecka innan och det är otroligt påfrestande. Nu har jag i alla fall fått det OCH DET SUGER! Jag har två omgångar femnättersperioder. Fem nätter i sträck är det längsta vi får jobba men hittills har fyra varit det längsta jag faktiskt har jobbat. Fyra känns ganska långt kan jag meddela.
Min enda önskan var också att jag skulle vara ledig så mycket som möjligt 26-29april. Jag jobbar HELA den perioden. Tack schemaläggare! Nu blir det krångligt som fan att byta. Och innan någon frågar kan jag meddela att jag inte har någon semester att ta ut för jag behöver all semester till hösten när jag ska ut o resa!

Kommentarer:
Postat av: Cecilia

Jaha! Okej!
Jag är ju sjukligt förvirrad när det gäller geografi. Som synes...
Men Montana. Det är ju typ skiiitlångt bort?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits