SÄMRE ÄN SALO

Ja, så sjöng Wolfpack för Stefan Liv efter att han klantat sig och släppt in en puck till och med jag hade haft en hyfsad chans att rädda. Efter 13minuter och 4 mål i röven bytte han ut sig själv. Jag hoppas att varken han eller laget har hämtat sig. Erkgärds är inte en rimlig ersättare så han måste stå ikväll.

FÄRJESTAD FÄRJESTAD FÄRJESTAD...

Behöver jag nämna att jag lyssnar på Vargatjut?
Lyssna här och ladda ni också!! (bara snuttar hittar inte hela låten någonstans men ni kan ju lyssna på repeat. Kom igen. Jag vet att ni vill!)


Om någon skulle se mig nu skulle de tro att jag var galen...sjunger med högt och glatt och gestikulerar...Åh Färjestad åh Färjestad vargarna från Värmland Färjestad...Alla lag rädda är för vargen, Färjestad åh Färjestad, vårat kära Färjestad, starka och arga vargar, Karlstads mästarlag...

Kommentarer:
Postat av: B

UNDERBART!!!! KROSSA LIV IKVÄLL IGEN :D

2006-04-06 @ 19:29:58
Postat av: Linda

Eh...jag gillar frölunda jag. Med eller utan "väggen" ; )

Postat av: emelie

usch, färgestad är typ mitt hatlag! och nu ligger de under! det gillas!!

2006-04-06 @ 20:57:48
URL: http://whirl.se
Postat av: B

emelie: Livet kan vara i fara att säga så på denna blogg tror jag ;)

2006-04-06 @ 21:07:17
Postat av: Ylva

Med risk för livet måste jag hålla med Emelie!

2006-04-06 @ 21:24:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits